Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos ieško projekto „JUDAM“ veiklų koordinatoriaus!
Jaunimo reikalų departamentas prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau-Departamentas) nuo 2019 m. kovo mėnesio įgyvendins Jaunimo garantijų iniciatyvų projektą „JUDAM“, kurio tikslas – mažinti nedirbančio, nesimokančio, mokymuose nedalyvaujančio, Užimtumo tarnyboje neregistruoto 15-29 m. amžiaus jaunimo skaičių, įgyvendinant ankstyvos intervencijos ir aktyvumo skatinimo priemones, atsižvelgiant į jauno asmens poreikius ir galimybes.
Projekto tikslinė grupė – niekur nedirbantis, nesimokantis ir mokymuose nedalyvaujantis, 15-29 m. jaunimas (toliau – neaktyvūs NEET). Ypatingas dėmesys įgyvendinant projektą bus skiriamas mažiau galimybių turintiems neaktyviems NEET jaunuoliams, kurie atitinka šiuos kriterijus (vieną arba kelis iš nurodytų):
- yra iš sunkumus patiriančių šeimų,
- turi problemų su teisėsauga ar išėję iš įkalinimo įstaigų,
- auga globos įstaigose, ruošiasi iš jų išeiti arba jau yra iš jų išėję,
- turi priklausomybes,
- pajamų ir kitus materialinius nepriteklius patiriantys ar kitaip žemiau ar arti santykinės skurdo ribos gyvenantys jaunuoliai,
- ilgalaikiai bedarbiai ir gyvenantys žemo intensyvumo namų ūkiuose,
- jaunos, rizikos grupei priskiriamos, šeimos
- imigrantai (su nuolatiniu leidimu gyventi Lietuvoje),
- anksti iškritę iš švietimo sistemos,
- motinystės/tėvystės atostogose esantys jaunuoliai, kurie atitinka anksčiau išvardintus kriterijus.
Siekiant kokybiškai įgyvendinti Jaunimo garantijų iniciatyvą (toliau - JGI) Lietuvoje skelbiama projekto “JUDAM” veiklų koordinatoriaus atranka.
Atrankoje gali dalyvauti, jeigu:
- turi ne mažesnę kaip 2 metų vadovaujamo darbo patirtį;
- turi ne mažesnę kaip 2 metų darbo patirtį su socialinius sunkumus patiriančiomis grupėmis ir ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį jaunimo politikos srityje;
- gebi dirbti su komandomis, atpažinti jose vykstančius procesus ir juos valdyti;
- moki analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebi sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu.
Ką reikės daryti, kokios bus funkcijos?
Pagrindinės funkcijos:
- Organizuoti ir užtikrinti Projekto įgyvendinimą pagal patvirtintą veiklų planą ir kiekvienos veiklos pagrindimą dokumentais.
- Užtikrinti Projekte numatytų rodiklių pasiekiamumą ir projekto įgyvendinimą.
- Organizuoti ir koordinuoti Projekto koordinatorių veiksmus ir skatinti komandinį darbą.
- Užtikrinti palankų mikroklimatą komandoje bei darbuotojų motyvaciją.
- Organizuoja Projekto darbuotojų susitikimus, atvejų analizes.
- Teikti metodinę pagalbą, grįžtamąjį ryšį partneriams, paslaugų tiekėjams, Projekto koordinatoriams savivaldybėse.
Taip pat:
- Užtikrinti tarpžinybinio tinklo palaikymą.
- Dalyvauti organizuojant tiesioginį darbą su NEET dalyviais.
- Dalyvauti darbo grupėse, susijusiose su Projekto įgyvendinimu.
- Analizuoti, kaip vykdomos Projekto veiklos ir informuoti Departamento direktorių apie Projekto įgyvendinimo grafiką.
- Analizuoti kitų šalių patirtis teikiant paslaugas Projekto dalyviams ir diegti pasitvirtinusias praktikas Projekte.
- Užtikrinti dokumentų, susijusių su Projekto įgyvendinimu, pateikimą pagal turimą kompetenciją.
- Užtikrinti visų dokumentų iš partnerių gavimą.
- Vertinti partnerių ir paslaugų tiekėjų veiklų atitiktį.
- Teikia pasiūlymus dėl Projekto veiklų įtraukimo į Departamento metinį veiklų planą bei į kitus planavimo dokumentus.
- Teikti siūlymus Departamento direktoriui dėl darbuotojų veiklos tobulinimo.
- Vykdyti kitas Departamento direktoriaus pavestas su Projekto įgyvendinimu susijusias užduotis.
Ką mes siūlome?
- Prisidėti prie vieno iš didžiausių socialinių projektų Lietuvoje.
- Darbo vietą Vilniaus mieste projekto įgyvendinimo metu (27 mėnesiai).
- Jaunatvišką kolektyvą.
- Galimybes mokytis.
- Daug patirties valstybiniame sektoriuje.
Dokumentai priimami iki 2019 m. vasario 19 d. (imtinai)
Daugiau informacijos Valstybės tarnybos portale: http://portalas.vtd.lt/lt/projekto-judam-veiklu-koordinatorius-322;567600.html